Re: Do schau her!
Verfasst:
Sa 1. Mär 2014, 14:45
von mario1
Roman hat geschrieben:Dafür hob i nachm eikuppln scho 90 Nm.
ganz schee moga, i hob oan zylinda weniga und 140 Nm nochm eikubbin,
bei 3500 U/min 175 Nm !
Re: Do schau her!
Verfasst:
Sa 1. Mär 2014, 17:34
von josefxjr
62 gelb-schwarz-weiße Kilomedda
Und de erste XJR 2014 beim Kramerwirt
Da Peter D. aus R. macht ma an Zeign
Re: Do schau her!
Verfasst:
Sa 1. Mär 2014, 18:39
von Bongo GSX
mario1 hat geschrieben:ganz schee moga, i hob oan zylinda weniga und 140 Nm nochm eikubbin,
bei 3500 U/min 175 Nm !
...bei fast doppeltem Hubraum...
Re: Do schau her!
Verfasst:
Sa 1. Mär 2014, 20:17
von Roman
mario1 hat geschrieben:Roman hat geschrieben:Dafür hob i nachm eikuppln scho 90 Nm.
ganz schee moga, i hob oan zylinda weniga und 140 Nm nochm eikubbin,
bei 3500 U/min 175 Nm !
Du host ja a a Yamaha, des is doch klar, dass de mehra hod.
Re: Do schau her!
Verfasst:
Sa 1. Mär 2014, 20:21
von Roman
josefxjr hat geschrieben:62 gelb-schwarz-weiße Kilomedda
Und de erste XJR 2014 beim Kramerwirt
Da Peter D. aus R. macht ma an Zeign
Hob grod de telefonische Bestätigung griagd.
Re: Do schau her!
Verfasst:
Sa 1. Mär 2014, 21:10
von mario1
Roman hat geschrieben:mario1 hat geschrieben:Roman hat geschrieben:Dafür hob i nachm eikuppln scho 90 Nm.
ganz schee moga, i hob oan zylinda weniga und 140 Nm nochm eikubbin,
bei 3500 U/min 175 Nm !
Du host ja a a Yamaha, des is doch klar, dass de mehra hod.
häds da ja die rocket a kaffa kenna - 2300 ccm !
Re: Do schau her!
Verfasst:
Sa 1. Mär 2014, 22:25
von Roman
Zu mein 60sten tausche olle 3 gega a Rocket ei.
Re: Do schau her!
Verfasst:
So 2. Mär 2014, 10:22
von XJR-Ritsch
Roman hat geschrieben:Zu mein 60sten tausche olle 3 gega a Rocket ei.
Des is ja dann scho bold .........
Re: Do schau her!
Verfasst:
Di 4. Mär 2014, 08:57
von Roman
A so a 1050er Tiger fährt sich sehr geschmeidig, katzenartig irgendwie, obwohl des Gerät nicht gerade klein ist. Die Sitzhöhe könnt a bisserl niedriger sein, die Taille etwas schmaler - der Rahmen baut dort gefühlt sehr breit. Einmal in Fahrt ist das Handling leicht und spielerisch, das Fahrwerk absolut spurstabil. Der Motor hat fast keine Vibrationen und kommt einem 4-Zylinder sehr nahe. Ruckfrei ab 1.500 Touren dreht der mit ordentlichem Schub ohne Ende bis in den Begrenzer, dass a wahre Freid is. Explosiver Druck, des is ein Erlebnis der besonderen Art und hat Suchtpotential. Im Schiebebetrieb knurrt er - wennsd aufreißt, dann faucht er (liegt am Zard). Sitzposition und Sitzbank sind langlanglangstreckentauglich, die Heizgriffe machen aber nur lauwarm. Windschutz okay bis 160zge. Und der Bordcomputer sogt 5,6 l auf Hundert. ABS hob i no ned braucht, aber a Traktionskontrolle wär manchmal ned schlecht.
Zefix, scho wieder so a Charakterbike dawischt, wo soi des no hinführn.