von kmooser » Sa 1. Mär 2014, 22:50
So, die ersten 50 km sind geschafft. Was foid oam so auf:
1. Nicht naufsitzn, beschteigen schtimmd eher.
2. Erster Gang absolut geräuschlos (Trockenkupplung), de andern flutschen genauso - des is nei.
3. Die Drehzahl schnoitzt ned so nauf, wia bei da Fazer, äha gmiadlich , a Zwoazylinder hoid.
4. Druck is do, ned ab 1200U/m wia bei da XJR, ab 2000 gähd die Bosd ob.
5. Beim Zwischngasgem gbits den gloan Impuls nach rechts imma no.
6. Sitzn duad ma bärig.
7. Umdrahn midm Easchdn gähd auf engstn Raum.
8. Ui, san de Schdrassn glatt - ESA machts möglich. De Sport-Einstellung bringt oam in de Wiklichkeit zruck. Hoffendlich hoits!
9. An de Ganganzeign ko ma se gwohna. Wida Erwardn an de Bliker-Schoida a.
10. Erschdaunlich kultiviert, des Teil. Ned so hecktisch wia de neie LC.
11. Oiso, des ESA funzt scho saggrisch guad, auf de Feldwegal.
12. Und wieda: Ganz sche hoch, des Mobed, beim Aufschdeign.
13. De Bremsn san prima, aba des sans bei da Fazer und der XJR a. S ABS ausbrobian hob i mi no ned draud, ned am erschdn Dog.
14. Beim Ranschiern ind enge Garasch foid die Broadn scho auf.
15. Wenn mas ned kennd, vermisst mas ned - aba die abruafbarn Informationen san scho a Wucht.
16. Des riesige Teil fahrd se so leicht, wir a Mobed. De 1300 XJR wirkt zierlich dageng.
Moi schaun, wias weida gehd. Fortsetzung folgt, vielleicht.
Da Kmoosa