Da war doch mal was

Quatsch, Klatsch und Tratsch

Da war doch mal was

Beitragvon Roman » Do 7. Jan 2010, 10:41

Erinnerts ihr eich, vor na langa langa Zeit im oidn Forum wollt`n mir aus irgend einem Grund an Häuptling wähln.
Mir leben zwar angeblich in ana Demokratie, aber mir Bayern wissn, dass a so a Häuptling net schlecht is.
Ohne den Jörg dabei übergehen zu wollen, hät i folgenden Vorschlag: ;)

Meines Wissens geht die Aktion mit dem Forumswechsel auf`n Toni sein Weitblick zruck, weil er gsogt hod, dass da Admin nimmer auffindbar is, oder so.
Damit hät ma dem Toni zu verdanken, dass des neie Forum entstanden is und sich so schee entwickelt.
Da Toni hät als Häuptling mehrere Vorteile:
1. A Häuptling muas weise und erfahren sei, do geht koa junga Spund
2. Wia in Bayern üblich, muas da Häuptling a Oberbayer sei (Ausnahmen bestätigen die Regel) und Altötting liegt grod no in Oberbayern, oder?
3. Altötting, des liegt net weit von Marktl, aus dem Eck kemma bekanntermaßen guade Häuptlinge
4. Altötting, des liegt net weit von Rott am Inn, vielleicht springt notfois da FJS-Spirit über
5. Er kennt die meisten do und hod a vui Kontakte

Oiso häd i den Toni als Häuptling, ehrenhalber, vorgschlong.

Und do is a no da Albert, den i hoffentlich am Samstag amoi am Stammtisch endlich sig.
Der wollt nimma, soweit i woas, wos i a versteh ko, weil es hod sich wirklich nichts mehr bewegt im oidn Forum. Also hod der Albert a an gewissen Anteil an dem Ganzen. Vielleicht gibts do an Ministertitel, ehrenhalber, oder so.

Und schließlich der Jörg, ohne dem des net ganga war, und der hier hervorragende Arbeit geleistet hat. Fürn Jörg hät i den Präsidentenposten no parat, ehrenhalber.

Wos moants ihr dazu? Um fleißige Wortmeldungen wird gebeten, denn des Forum lebt und es lebt durch die Mitglieder.

An scheena Dog. :lol:
Roman
 

Re: Da war doch mal was

Beitragvon Moon » Do 7. Jan 2010, 10:59

Roman hat geschrieben:
Oiso häd i den Toni als Häuptling, ehrenhalber, vorgschlong.


Also quasi: da Toni als Präsi h.c.

Ja warum net!
Und da Albert und da Jörg als Vize......
Passt a!

Wobei er miassat natürlich dann auf sei FJR draufpicka "Ich war mal eine XJR!"

Gruaß
Roman
Moon
 

Re: Da war doch mal was

Beitragvon hb vom Alpenrand » Do 7. Jan 2010, 11:44

Hei

Meine PERSÖNLICHE Meinung:
-Mir brauchn koan Präsi weil mir koa MC sind.
-Wenn schon ein Präsi im XJR-Forum, dann sollte der auch eine XJR haben.( Ist absolut nix gegen Toni, den ich SEHR schätze)
-Mir brauchen eher einen "Forumswächter"-----und das dürfte ja bestimmt der Jörg sein.

mfg h-b
Rp06 Bj.03
hb vom Alpenrand
 
Beiträge: 1735
Registriert: Mi 30. Dez 2009, 23:19
Wohnort: Rosenheim Obb

Re: Da war doch mal was

Beitragvon mario1 » Do 7. Jan 2010, 21:36

Mia bracha eha oan der an bodensee entlastet,
So ITmassig !
Gruas
Mario
RP02
Benutzeravatar
mario1
 
Beiträge: 1608
Registriert: Mi 30. Dez 2009, 21:19
Wohnort: 82299 Türkenfeld


Zurück zu Gesabbel

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 23 Gäste