Mundart - Antwort - evtl. chat

Quatsch, Klatsch und Tratsch

Re: Wiesu denn hochdeidtsch schreim ?

Beitragvon bodensee » Mo 1. Feb 2010, 21:18

*lacht*
Alf hat geschrieben:Eichndlie issmä ja ziemlie woschdd, in welchä Schbrooch annä redd oddä schreibd suulangien einichämossn väschdee.
Blouss wädds hald irchndwann amool suuweid sei, dassmä nixmä väscheid, waal dä vom Nachbäkaff an ganns andän Dialeggd schbrichd wäi dä vom iebänächsdn Därfla. Unn wennimä ohschau, wäi in dem naia Fohrum "boarisch" gschriem wädd, moui fessdschdelln, dasses undä de Baiän underananndä scho kanne zwaa gibbd, dei wo gleich schreim. Dann iss halld irchndwann amol suweidd, dassie suweisu bloussnu dei im Forum undähalldn, dei wu nedd weidä als a boo Medä aussänanndä wohna. Dou wädds obbä dann einfachä sei, wenns glei iebern Zaun niebäschreia unn sie dess schreimm dodurch schboorn kenna.
Iebriegns kumm iech a aus Baiän, halld blous a weng vo weidä ohm. Unn wä edds des gannse nedd richdie väschdanndn hodd, dä sollsiss hald su offd durchleesn, bissäs auswendich konn unn dann froogsd mi hald wosses hassd, wennsdmi amol siggsd. Und wennsdmä a Weidsn oddä zwaa ausgibbsd, iebäseddsidäs ins hochdeidtsche.
Iech schreib eddserdla schbeedä dann jednfalls nämmä im Dialeggd, wall dess wäddmä eddsad langsamm sellbä zu bläid. Aussä, ess ärchädmi annä, dann schreibie blous eggsdra vier den :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
In diesem Sinne viel Spaß beim Lesen
-Alf-

Sag mal Alf wie konntest Du den Text schreiben, das muss ja komplett alles dick rot unterstrichen geleuchtet haben ;-) :mrgreen:
bodensee

Re: Mundart - Antwort - evtl. chat

Beitragvon Alf » Di 2. Feb 2010, 00:22

Hey Michl, Glückwunsch zu der ziemlich gut gelungenen Übersetzung :P
Allerdings hast du mich auf diese Art um mindestens zwei Weizen (--Tschuldigung: WEISSBIER--) gebracht :evil:
Wie willst du das wieder gut machen :?:

@Jörg
Bei den neuen LCD-Monitoren kann man die kleinen roten Striche mit dem Taschenmesser abkratzen
Kann ich jedem nur empfehlen, nach ein paar Minuten schreiben wird nichts mehr rot unterstrichen :mrgreen:
Scheinen intelligente Bildschirme zu sein :lol:
Bedenke, nicht jedes Merchän ist wahr
Alf

Beitragvon XJR Michl » Di 2. Feb 2010, 10:35

[quote="Alf"]Hey Michl, Glückwunsch zu der ziemlich gut gelungenen Übersetzung :P
Allerdings hast du mich auf diese Art um mindestens zwei Weizen (--Tschuldigung: WEISSBIER--) gebracht :evil:
Wie willst du das wieder gut machen :?:

Na die Weissbiere biste mir schuldig. :o
Hätte fast das bayerische Wörterbuch gebraucht. :lol: :lol:
Gruß Michael
Was ewig hält, bringt mir kein Geld.
XJR Michl

Beitragvon Moon » Di 2. Feb 2010, 10:47

XJR Michl hat geschrieben: Na die Weissbiere biste mir schuldig. :o
Hätte fast das bayerische Wörterbuch gebraucht. :lol: :lol:

Nana, moment amoi! Unser Alf is ja a Fädder, und so gsegn eigentlich schon nimmer a richtiga Bayer, sondern a Frank! Und de nemma ja immer a Sonderstellung in Bayern ei! Oiso brauchast Du a frängisches Wörterbuch!

Augenblick! Unser Alf wohnt ja in Fürth und ist so betrachtet eigentlich kein Bayer sondern ein Franke! Und diese zählen sich ja selbst nicht zu Bayern! Insofern würdest Du ein fränkisches Wörterbuch benötigen!

Gruaß
Roman
Moon

Beitragvon XJR-Ritsch » Di 2. Feb 2010, 12:58

Bleibt einfach beim Hochdeutschen.
Ich als gebürtiger Bayer und Oberpfälzer tu mich schon schwer, dieses Geschreibsel zu entziffern.
Außerdem sollte auch der Rest der BRD da mitlesen und mitschreiben können.

Gruß
Gruß
Ritsch aus Regensburg
XJR-Ritsch

Beitragvon XJR Michl » Di 2. Feb 2010, 20:41

Nana, moment amoi! Unser Alf is ja a Fädder, und so gsegn eigentlich schon nimmer a richtiga Bayer, sondern a Frank! Und de nemma ja immer a Sonderstellung in Bayern ei! Oiso brauchast Du a frängisches Wörterbuch.

Gruaß
Roman[/quote]

De Aussage muas i zu 100% unterstützen. :!: :x :!:
Gruß Michael
Was ewig hält, bringt mir kein Geld.
XJR Michl

Vorherige

Zurück zu Gesabbel