Hupen

Hier springt der Funke über

Hupen

Beitragvon Roman » Fr 19. Jun 2015, 09:59

Ja, so a englisches Krad hod serienmäßig koa g`scheite Hupe, des woaß fast a jeder. Wahrscheinlich braucht man des in England nicht. Obwohl, bei soviel Nebel, wie die angeblich hamm,.... :P
Jedenfalls hab ich für meinen Tiger a andere Hupe gekauft und montiert, die deutlich lauter war, aber noch nicht laut genug. Dann hab ich mir meine XJR genauer angeschaut und festgestellt, dass die 2 Hupen dran hat. Warum 2 Hupen :?: :?: :?:
Logischer Schluss, ich bastel an den Tiger auch 2 Hupen dran. Die gibt`s bei der Tante für knappe 9,-- € mit 100 dB pro Hupe. 2 x 100 dB = 200 dB hab ich mir gedacht, müsste schon deutlich lauter sein. Denkste. :lol: :lol: :lol:
Mein Sohn als angehender Physiker kann das viel genauer berechnen. :roll: Der hat nach einer für mich gaaanz komplizierten Formel ausgerechnet, dass 100 + 100 nicht 200, sondern exakt 103 ergibt. Und dann hat er noch ausgerechnet, dass 103 dB gegenüber 100 dB fast einer Verdopplung der Lautstärke entspricht. Wos ois gibt, gell. Na jedenfalls hupt der Tiger jetzt laut genug, wie ich hoffe.
...und jetz woaß i, warum die Yamsel 2 Hupen dran hat.

P. S.
Ich hab mir gedacht, ich schreib mal wieder was, damit der Wuide Südn ned ganz einschläft. Sonst heißt es noch, 10 Jahre hat es ihn gegeben und dann....
Roman
 

Re: Hupen

Beitragvon mario1 » Fr 19. Jun 2015, 20:21

guad, dann schreib i amoi wieda wos !
is ja woi klar, das bei DB 100 + 100 ned 200 gibd !
roman, des hob i scho in da voiksschui glernd ! :D
Gruas
Mario
RP02
Benutzeravatar
mario1
 
Beiträge: 1608
Registriert: Mi 30. Dez 2009, 21:19
Wohnort: 82299 Türkenfeld

Re: Hupen

Beitragvon hb vom Alpenrand » Sa 20. Jun 2015, 08:48

Meine Bus´s ham scho recht laude Hubbn...............aba de Bus´s san ja a grässa wia a XJR.
Und de Hubbn gängan mid Bressluft, sowos ham de XJR ned.
Hmmmmmm, war moi a Wintabrojeckd. Und den Resd von da Bressluft in´n Modor eine!

mfg hb
Rp06 Bj.03
hb vom Alpenrand
 
Beiträge: 1735
Registriert: Mi 30. Dez 2009, 23:19
Wohnort: Rosenheim Obb

Re: Hupen

Beitragvon kmooser » Sa 20. Jun 2015, 10:58

Mei GS braucht koa Hubn. I drugg aufs DRS-Gnepfal und fahr automadisch vorbei.
Hubn häd ä koan Zwegg. Do kimmd bloß a liabs "Düd, Düd" raus. Und de Leid drahn se langsam um und sagn entzüggt: "Schee,a BMW!"
So a Killa-Hubn, des war scho wos! Da wurds zum Tiger.
Nix fia unguad, Kmoosa
kmooser
 
Beiträge: 560
Registriert: Di 5. Jan 2010, 21:33
Wohnort: Rosenheim / Stephanskirchen

Re: Hupen

Beitragvon Roman » Sa 20. Jun 2015, 18:28

I hob in Pinneberg an Schweden troffn, der hod a Kempressorhupn in da XJR drin g'habt. Hod se ogheard wia a 30tonner.
Roman
 

Re: Hupen

Beitragvon XJRalle » Sa 25. Jul 2015, 20:56

ha, a sua hubb'n wollerd iich a, mit su schlabbä 115db! obbär däi is ned ganger wall der saft ned glangd hod..
etz kummsd du..nou dou iich mir hald a lkw badderie naibauer nou läfds. Gibt Firmen, die verkaufen Hupen
mit ordentlich Dampf drauf aber man bringt den Strom dafür garnicht her :D g'schmarri. Die XJR Hubb'n is
scho aweng a grampf gell
XJRalle
 


Zurück zu Elekticktrick

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast